Archiwum2018

2018 1     2 2018     3 2018

 

2018 4

Archiwum2017

2017 1       2017 2       2017 3   

 2017 4     2017 5      2017 6

Skarga do WSA i skarga kasacyjna do NSA. Repetytorium dla aplikantów radcowskich i adwokackich ze zbiorem kazusów

NOWA KSIĄŻKA AUTORSTWA PAWŁA GROŃSKIEGO I MAŁGORZATY MIRON

Zamów już dziś – 20% rabatu*

Absolutnie niezbędna pozycja w biblioteczce każdego praktyka, o charakterze podręcznika dla aplikantów przygotowujących się od strony praktycznej do egzaminu zawodowego. Książka uwzględnia najnowsze zmiany w prawie oraz aktualne orzecznictwo. Pomocna także dla praktykujących adwokatów i radców prawnych jako repetytorium z orzecznictwem w tle.
Unikalna pod względem przystępności języka i formuły oraz esencjonalnego ujęcia problematyki (druga po książce tego typu – również autorstwa Pawła Grońskiego – która pojawiła się na polskim rynku wydawniczym).


PUBLIKACJA ZAWIERA:

  • zasady konstruowania skargi do WSA oraz skargi kasacyjnej do NSA
  • zaprezentowany w przystępny sposób opis zarzutów procesowych oraz wniosków składanych do sądu administracyjnego
  • syntetycznie ujęte elementy niezbędne dla skutecznego wywiedzenia skargi
  • obszerny zbiór kazusów z rozwiązaniami


Cena: 110 zł

*rabat do zamówień złożonych do 21 listopada

planowany termin wydania: grudzień 2016 r.


Kontakt: tel/faks: 41 275-60-60, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Archiwum 2015

2015 1     2015 2     2015 3     2015 4

 

2015 5      2015 6     2015 7     2015 8

 

2015 9       2015 10     2015 11     2015 12

Archiwum 2014

2014 1     2014 2     2014 03     2014 4

 

2014 5     2014 6     2014 7     2014 8

 

 

2014 9     2014 10     2014 11     2014 12

prenumerata1

DOBRE PRAWO TO SPRAWNY URZĄD
I ZADOWOLENI MIESZKAŃCY!

Serwis Administracyjno-Samorządowy od 18 lat wspiera pracę samorządów poprzez przygotowywanie profesjonalnych porad we współpracy z prawnikami i specjalistami
z poszczególnych dziedzin prawa.

Nasza Baza Porad Samorządowych liczy już ponad 1500 porad, które mogą być wykorzystane
w pracy każdego urzędu i jest dostępna przez 24 godziny na dobę.

Nasz system Bezpłatnych Porad dla Prenumeratorów, w ramach którego w ciągu kilku dni odpowiadamy na indywidualne pytania zadawane przez urzędników, to dodatkowe i bardzo ważne wsparcie dla sprawnego zarządzania w każdym urzędzie.

 

Zamów prenumeratę - Zadaj nam pytanie - Odpowiemy w ciągu kilku dni!

 

POBIERZ KUPON ZAMÓWIENIA

ZAMÓW ON-LINE

 

Dodatkowe informacje:
BIURO OBSŁUGI PRENUMERATORA:
27-200 Starachowice, ul. Murarska 11
tel. 41 275 60 60, tel. kom. 537 330 338
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

Polityka prywatności

CIASTECZKA (COOKIES)

W ramach serwisu doradcasamorzadu.pl stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z niego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym (komputerze, tablecie, itp.). Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w ustawieniach przeglądarki. 

DLACZEGO O TYM INFORMUJEMY

22 marca 2013 roku weszły w życie przepisy nowelizowanej ustawy Prawa Telekomunikacyjnego bazującego na ogólnych wytycznych Parlamentu Europejskiego. Zgodnie z nowym prawem właściciele stron muszą poinformować użytkowników o tym, że ich strona wykorzystuje cookies oraz w jakim celu.

Por.: Art. 173 Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.), oraz Ustawa o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 21 grudnia 2012, poz. 1445).

CZYM SĄ PLIKI COOKIES

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki zawierające dane zapisywane w momencie odwiedzenia określonej strony internetowej. Mogą być tworzone w pamięci urządzenia zarówno przez serwer WWW, jak i przez samą stronę (czyli po stronie urządzenia). Umożliwiają działanie różnych elementów stron, np. liczników, statystyk, zapamiętują preferencje użytkownika (np. wielkość czcionki), itp.

JAKIE CIASTECZKA STOSUJEMY

Nasza strona wykorzystuje cookies, umożliwiające poprawne przekazywanie treści stron z naszych serwerów na Państwa urządzenie końcowe. Zawiera ono wyłącznie informacje, które pozwalają na identyfikację sesji i nazywa się SessionId. Po zaakceptowaniu informacji o używaniu ciasteczek na pasku na górze strony - utworzy się jeszcze jedno stałe ciasteczko z informacją, by komunikat ten nie pokazywał się więcej danemu użytkownikowi (należy kliknąć przycisk "Akceptuję").

 

Archiwum2011

2011 01      2011 02      2011 03      2011 04

 

2011 05      2011 06      2011 07      2011 08

 

2011 09      2011 10      2011 11      2011 12

Archiwum2013

2013 01      2013 02      2013 3      2013 04

2013 05      2013 06      2013 07      2013 08

2013 09      2013 10      2013 11      2013 12

Komunikaty

Zielone światło dla samorządów - żółta kartka dla rządu i parlamentu
Polacy oceniają pracę samorządów i parlamentarzystów

INFORMACJA PRASOWA - 28.05.2013

Samorządy cieszą się dużym poparciem społecznym i stanowią istotną część administracji publicznej. Potwierdzają to najświeższe ogólnopolskie badania opinii publicznej, zrealizowane
w maju 2013 r. przez agencję badawczą PBS, w których Polacy wyrazili swoją opinię na temat działalności samorządów i władzy centralnej. Celem badania było poznanie oczekiwań mieszkańców miast, miasteczek i wsi odnośnie źródeł finansowania samorządów, dalszego rozwoju ich gmin
i opinii, kto - ich zdaniem - za ten rozwój powinien być odpowiedzialny.

W badaniu, przeprowadzonym na zlecenie Związku Miast Polskich przez agencję badawczą PBS, Polacy pozytywnie ocenili działalność samorządów i ich wkład w rozwój społeczności lokalnych. Ponad połowa ankietowanych jest zdania, że samorządy są dobrym gospodarzem spraw lokalnych (62,4% głosów), a także dobrze znają lokalne potrzeby. Te wyniki potwierdzają fakt, że od momentu, kiedy po reformie samorzą-dowej, władze lokalne przejęły na siebie ciężar rozwoju kraju, można zauważyć wyraźny wzrost poziomu inwestycji i jakości życia mieszkańców.

SAMORZĄDY NADAJĄ TEMPO 

Aż 74,7% respondentów udzieliło pozytywnej odpowiedzi na pytanie, czy dostrzegają rozwój swojej gminy lub miasta. Najbardziej jest on dostrzegany przez mieszkańców czterech województw: pomorskiego (88%), śląskiego (81%), małopolskiego (80%) i podkarpackiego (77%). Osoby, które zadeklarowały, że widzą rozwój swojej gminy lub miasta, zapytano dodatkowo o tempo, w jakim powinien odbywać się ten proces. W opinii 65% tej grupy respondentów rozwój powinien być szybszy. Takie zdanie najczęściej wyrażali mieszkańcy woj. łódzkiego (83%), woj. świętokrzyskiego (79%) oraz woj. lubuskiego (78%). Większość Polaków (66%) uważa, że to właśnie działalność samorządów nadaje bieg rozwojowi miast i gmin wiejskich. 

POLACY CHCĄ WIĘCEJ INWESTYCJI

Jedynie 43% płaconych przez Polaków podatków wraca do budżetów lokalnych. Zdaniem większości respondentów (aż 59,7%) ten odsetek powinien być zdecydowanie większy. Respondenci w zdecydowanej większości oczekują także przeznaczenia większych środków finansowych na inwestycje. Takie zdanie reprezentuje aż 81% ankietowanych. Tylko 14,5% jest zadowolona z obecnego poziomu wydatków, a liczba tych, którzy chcieliby ich zmniejszenia, jest znikoma. 
- Polacy chcą więcej inwestycji. My też chcemy dalej rozwijać Polskę, bo naszego kraju nie stać na zatrzymanie inwestycji. Rzecz w tym, że wadliwe ustawodawstwo, z którym walczymy od lat, doprowadziło do zachwiania równowagi finansowej. Sejm nakłada na samorządy dużą liczbę zadań obowiązkowych, których realizacja wymaga coraz większych nakładów finansowych. Jednocześnie poprzez swoje polityczne decyzje zmniejsza dochody własne samorządów. W tej chwili w budżetach gminnych brakuje pieniędzy nie tylko na inwestycje, ale zagrożona jest realizacja zadań bieżących, związanych z obsługą mieszkańców. – komentuje Andrzej Porawski, dyrektor Biura Związku Miast Polskich.– Zaproponowaliśmy władzom centralnym proste rozwiązanie – przesunięcie części pieniędzy podatników z budżetu centralnego do budżetów ich gmin. Jak pokazały badania, tego chcą również mieszkańcy - dodaje Porawski.

Gdyby doszło do zmiany przepisów ustawy o dochodach jednostek samorządowych, w konsekwencji której możliwe byłoby zwiększenie środków finansowych na inwestycje, Polacy najchętniej przeznaczyliby te dodat-kowe pieniądze w pierwszej kolejności na: ochronę zdrowia (69%), na tworzenie miejsc pracy (57,1%) oraz na infrastrukturę drogową (55,6%). Na czwartym miejscu w rankingu celów inwestycyjnych znalazła się oświata (40,8%), a dalej kolejno: pomoc społeczna (20,9%), transport publiczny (18,1%) oraz bezpieczeń-stwo (16,7%). Co ciekawe, ochrona zdrowia była wskazywana najczęściej w większych miastach: od 50 – 200 tys., mieszkańców (75,6%), a także powyżej 200 tys. mieszkańców (75,7%). Natomiast infrastruktura drogowa była zdecydowanie najczęściej wskazywaną kategorią wśród mieszkańców wsi (63,4%).

FUNDUSZE UNIJNE PRIORYTETEM DLA POLAKÓW

Podobnie, jak władze samorządowe, większość Polaków (niezależnie od wieku) uważa, że pozyskanie środ-ków unijnych powinno być dla samorządów ważnym priorytetem. Takiego zdania jest 63% społeczeństwa, z czego fundusze unijne w kategoriach priorytetu postrzegane są stosunkowo najczęściej przez najmłodszą 
i najstarszą grupę wiekową wyróżnioną w badaniu. Co trzeci badany (30%) uważa natomiast, że władza lokalna nie powinna uzależniać rozwoju gminy lub miasta tylko od wsparcia ze strony UE. Polacy chcieliby, aby fundusze pozyskane w ramach programów operacyjnych Unii Europejskiej przeznaczane były przede wszystkim na: tworzenie i ochronę miejsc pracy (69,9%), ochronę zdrowia (69,5%) oraz oświatę (50%).
Aby pozyskać fundusze unijne, samorządy najpierw muszą wyłożyć część środków finansowych z budżetu gminy. Z jakiego źródła mają pochodzić pieniądze na to współfinansowanie? Zapewnienie środków potrzeb-nych do pozyskania funduszy UE, powinno - zdaniem Polaków - odbywać się poprzez dofinansowanie pochodzące z budżetu centralnego – tak łącznie uważa aż 60,3% społeczeństwa. Z tej grupy badanych połowa osób (30,1%) uważa, że władza centralna powinna na ten cel wygospodarować dodatkowe pienią-dze, natomiast reszta grupy (30,2%) postuluje transfer większej części podatku dochodowego płaconego przez mieszkańców gmin, z budżetu centralnego do budżetu lokalnego. Za ostatnią opcją najczęściej głosowali mieszkańcy dużych miast. Jedno jest jednak pewne - Polacy nie chcą, aby samorządy zadłużały się, aby pozyskiwać fundusze unijne. Takie rozwiązanie preferowało jedynie 2,6% ankietowanych.

ŻÓŁTA KARTKA DLA RZĄDU I PARLAMENTARZYSTÓW

Gdzie powinny zapadać kluczowe dla gminy lub miasta decyzje? Społeczeństwo jest w tej kwestii jedno-myślne – na pewno nie powinny one być domeną władz centralnych. Choć władza centralna ma wizję roz-woju całego kraju i większe zasoby, to jedynie 3% Polaków chce jej powierzyć decyzje o rozwoju i przysz-łości swojej najbliższej okolicy. 51% respondentów oczekuje współpracy władzy centralnej z samorząda-mi w kwestii rozwoju lokalnego, a 44%, jest zdania, że sprawy lokalne powinny być w gestii samorządów. 
Jeśli chodzi o prawodawstwo, społeczeństwo dało parlamentarzystom żółtą kartkę. Ponad 60% respon-dentów uznało, że parlamentarzyści nie tworzą prawa, które sprzyja rozwojowi Polski lokalnej. Najbardziej krytyczni w tym względzie byli młodzi Polacy oraz ci w wieku średnim. Co więcej, aż 89% badanych uznało, że parlamentarzyści powinni w większym stopniu współpracować z samorządami przy tworzeniu prawa, dotyczącego funkcjonowania gmin miejskich i wiejskich. Jest to także kolejny dowód na to, że Polacy oczekują lepszej współpracy władzy centralnej z samorządami.
Znacząca większość Polaków uważa, że parlament robi zdecydowanie za mało w zakresie rozwoju Polski lokalnej – tak łącznie uważa aż 76% ankietowanych. Ponad połowa społeczeństwa (55,1%) uważa, że parlamentarzyści powinni bardziej wspierać rozwój Polski lokalnej – z czego dla 43,4% Polaków wsparcie ze strony parlamentu jest zdecydowanie niewystarczające, a 11.7% zupełnie go nie widzi.
- Dzisiaj nie ma już czasu na puste stwierdzenia „trzeba coś zrobić”. Oczekujemy od rządu i parlamentu faktycznego działania oraz merytorycznego, zrównoważonego i profesjonalnego podejścia do kwestii uchwa-lania prawa. W każdej chwili jesteśmy gotowi do rozmowy z parlamentem i rządem, jak przywrócić równowagę w finansach samorządów, żeby możliwy był dalszy rozwój Polski lokalnej – podkreśla Porawski.

****

Wskutek nieprzemyślanych zmian ustawowych, wprowadzonych w latach 2005-2011, polskie gminy, powiaty i województwa tracą co najmniej 8 miliardów złotych rocznie! Najpoważniejszym skutkiem wadliwego ustawodawstwa jest zmniejszenie poziomu inwestycji lokalnych i regionalnych, a więc zahamowanie rozwoju Polski. Zaczyna także brakować środków na realizację bieżących zadań własnych samorządów, czyli na obsługę mieszkańców. W latach 2009-2012 samorządy zrealizowały tysiące inwestycji obejmujących m.in. drogi, transport publiczny, sieci kanalizacyjne, koleje, oczyszczalnie ścieków, szkoły i przedszkola, hale sportowe, sale koncertowe, instytucje kultury, parki i tereny zielone. Ich poziom wynosił ok. 42-44 mld złotych rocznie (podczas gdy inwestycje sfinansowane z budżetu państwa wynosiły tylko 15 mld zł). Dzięki tym inwestycjom wyraźnie zaczął się podnosić poziom życia mieszkańców miast i gmin. Teraz, z zaciągniętym przez władzę centralną hamulcem ręcznym, samorządy będą w stanie utrzymać poziom inwestycji na poziomie zaledwie 19 mld złotych rocznie. To oznacza mniej dróg, mniej inwestycji, mniej miejsc pracy.

Samorządy alarmowały rząd o utracie równowagi w systemie finansów już od 2008 roku. Bezskutecznie. Podobnie jak mieszkańcy nie chcemy, aby dalszy rozwój lokalny dzisiaj się zatrzymał, dlatego w 2012 r. przeprowadziliśmy kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Stawka większa niż 8 mld”. Z naszej inicjatywy powstał obywatelski projekt ustawy o zmianie ustawy o dochodach JST, który zakłada:

  • przesunięcie pieniędzy podatników z budżetu centralnego do budżetów gmin, powiatów i województw, poprzez zwięk-szenie udziału w podatku PIT,wprowadzenie nowej, ekologicznej subwencji ogólnej dla gmin, na terenie których występują prawnie chronione obszary 
  • o szczególnych walorach przyrodniczych, co ogranicza lokalne możliwości rozwojoweprzywrócenie zasady rekompensowania ubytków w dochodach własnych JST, będących skutkiem zmian w ustawach. 
  • Projekt znalazł szerokie poparcie społeczne. Zebrano 300 tysięcy podpisów, które przekazano na ręce Marszałka Sejmu we wrześniu 2012 r. Następnie projekt trafił pod obrady Sejmu, który powołał podkomisję nadzwyczajną do rozpatrzenia projektu. W skład komisji wchodzi 13 Posłów. Niestety do chwili obecnej Podkomisja nie podjęła żadnych konstruktywnych działań, ani rozmów z samorządami.

Gra toczy się natomiast o dużo większą stawkę niż 8 MLD. Chodzi o przyszłość Polski, tempo jej rozwoju i możliwość wyko-rzystania kolejnych funduszy europejskich. Z wieloletnich prognoz finansowych, uchwalanych już w reżimie nowej ustawy o finansach publicznych, jednoznacznie wynika, że samorządy nie będą mogły z nich skorzystać, jeżeli ich dochody nie zostaną podniesione do poprzedniego poziomu. Przywrócenie równowagi w finansach samorządowych zapewni także ponownie możliwość rzetelnego wykonywania swoich obowiązków wobec mieszkańców.

Dodatkowe informacje:
Joanna Proniewicz, Związek Miast Polskich, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , tel. 601-31-27-41

 

Konferencja "Gospodarka Odpadami" 3-4.06.2013, Warszawa  - RELACJA
III Forum spalania biomasy, 24-25.04.2013, Kraków - RELACJA
IX konferencja BGK dla samorządów - 24.05.2013 - RELACJA

 

Stawki - wskaźniki

ŚWIADCZENIA PRACOWNICZE

ZASIŁEK RODZINNY:

  • Aktualnie wynosi na dziecko do ukończenia 5. roku życia 95,00 zł; na dziecko w wieku powyżej 5. roku życia do ukończenia 18. roku życia - 124,00 zł; na dziecko w wieku powyżej 18. roku życia do ukończenia 24. roku życia 135,00 zł oraz dodatki do zasiłku rodzinnego:
  • z tytułu urodzenia dziecka – jednorazowo w wysokości 1 000 zł na każde dziecko,
  • dodatek z tytułu wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej – 95 zł na trzecie i każde następne dziecko,
  • z tytułu opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego – 400 zł na dziecko,
  • z tytułu samotnego wychowywania dziecka i utraty prawa do zasiłku dla bezrobotnych na skutek upływu ustawowego okresu jego pobierania – 400 zł miesięcznie przez okres do 3 lat, nie dłużej niż do ukończenia przez dziecko 7 lat,
  • z tytułu samotnego wychowywania dziecka – 193 zł miesięcznie na dziecko lub 273 zł miesięcznie na dziecko jeżeli osoba samotna wychowuje niepełnosprawne dziecko do 16 lat lub dziecko starsze o znacznym stopniu niepełnosprawności, ale nie więcej niż 500 zł miesięcznie dla rodziny,
  • z tytułu kształcenia się i rehabilitacji dziecka w wysokości: 90 zł miesięcznie na dziecko w wieku do ukończenia 5 lat, 110 zł miesięcznie na dziecko powyżej 5 lat do ukończenia 24 lat,
  • z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego – 100 zł na dziecko we wrześniu każdego roku,
  • z tytułu podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania – 113 zł miesięcznie przez okres 10 miesięcy (tj. od września do czerwca następnego roku szkolnego) na każde dziecko.


ŚWIADCZENIE PIELĘGNACYJNE

  • 520 zł miesięcznie (w przypadku rezygnacji z zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej w związku z koniecznością opieki nad dzieckiem)

ZASIŁEK POGRZEBOWY 

  • od 1 marca 2011 r. wynosi: 4 000,00 zł

ŚWIADCZENIE PRZEDEMERYTALNE

  • od 1 marca 2018 r. wynosi 1070,99 zł.
  • dopuszczalna miesięczna kwota przychodu równa 25% przeciętnego wynagrodzenia w 2017 r. - 1067,90 zł.
  • graniczna miesięczna kwota przychodu równa 70% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w 2017 r. - 2 990,10 zł
  • roczna kwota przychodu – 12 814,80 zł.
  • roczna graniczna kwota przychodu – 35 881,20zł.

ODSZKODOWANIA ZA WYPADKI PRZY PRACY

Od 1 kwietnia 2018 r. do 31 marca 2019 r. kwoty jednorazowych odszkodowań wynoszą: 

  • 854 zł za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu,
  • 854 zł za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu, z tytułu zwiększenia tego uszczerbku o co najmniej 10 punktów procentowych, 
  • 14 950 zł z tytułu orzeczenia całkowitej niezdolności do pracy oraz niezdolności do samodzielnej egzystencji ubezpieczonego,
  • 76 887 zł, gdy do jednorazowego odszkodowania jest uprawniony małżonek lub dziecko zmarłego ubezpieczonego lub rencisty, 
  • 38 444 zł, gdy do jednorazowego odszkodowania uprawniony jest członek rodziny zmarłego ubezpieczonego lub rencisty inny niż małżonek lub dziecko,
  • 76 887 zł, gdy do jednorazowego odszkodowania uprawnieni są równocześnie małżonek i jedno lub więcej dzieci zmarłego ubezpieczonego lub rencisty oraz 14 950 zł z tytułu zwiększenia tego odszkodowania przysługującego na każde z tych dzieci,
  • 14 950 zł, gdy obok małżonka lub dzieci do jednorazowego odszkodowania uprawnieni są jednocześnie inni członkowie rodziny zmarłego ubezpieczonego lub rencisty, każdemu z nich niezależnie od odszkodowania przysługującego małżonkowi lub dzieciom,
  • 38 444 zł, gdy do jednorazowego odszkodowania uprawnieni są tylko członkowie rodziny inni niż małżonek lub dzieci zmarłego ubezpieczonego lub rencisty, oraz 14 950 zł z tytułu zwiększenia tego odszkodowania przysługującego na drugiego i każdego następnego uprawnionego.

Archiwum2012

  2012 12arch     sas112012      sas102012      sas92012   

                   

 sas82012      sas72012      sas62012      sas52012

 

sas42012      sas32012       sas22012      sas12012

 

Kontakt

SKIBNIEWSKI MEDIA

al. Komisji Edukacji Narodowej 96/45, 02-777 Warszawa
Redaktor naczelny: Dariusz Skibniewski  tel. kom. 790 779 232
Redakcja: tel./faks (41) 275 60 60, kom. 537 330 338, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Reklama: tel./faks (41) 275 60 60, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Biuro Obsługi Prenumeratora: ul. Murarska 11, 27-200 Starachowice
tel./faks (41) 275 60 60, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Współpraca

WSPÓŁPRACA 2013

 

do 30.04.2014

Konkurs Markowy Samorząd - II edycja

Organizator: Wolters Kluwer

 

28-30.05.2014 - Sandomierz

III Konwent Marszałków

 

9-11.04.2014 - Busko-Zdrój

II Konwent Marszałków


27.02.2014 - POZNAŃ

Szkolenie JAK POZYSKAĆ ŚRODKI FINANSOWE DLA GMIN?

5-7.02.2014 - KIELCE

I Konwent Marszałków

27.01.2014 - WARSZAWA

Polsko-Szwajcarskie Forum Gospodarcze
 

12.12 - WARSZAWA

Dni Otwarte Elektronicznego Punktu Kontaktowego
w ramach obchodów Europejskiego Roku Obywateli 2013

Organizator: Ministerstwo Gospodarki

 

10.12 - WARSZAWA

Zjazd Specjalistów ds.ocen okresowych

Organizator: PUBLICZNI.PL

9.12 - WARSZAWA

Partycypacja publiczna od kuchni
XIV seminarium w ramach projektu "Decydujmy razem"


5.12 - POZNAŃ

Skutki finansowe miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Organizator: Miasto Poznań, Związek Miast Polskich, Towarzystwo Urbanistów Polskich 

 

3.12. - WARSZAWA

V Forum Nowoczesnego Samorządu 2013

Organizator: EDS

 

28-29.11 - WARSZAWA

DNA Miasta: Miejskie Polityki Kulturalne

Organizator: Res Publika Nowa, Instytut Goethego, Narodowe Centrum Kultury
 

28.11. - WARSZAWA

I OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA PORTALU SAMORZĄDOWEGO

Organizator: CKL Public


21-22.11 - WARSZAWA

XI Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych

Organizator: APEXnet

 

20-21.11 - WARSZAWA

Konferencja Warsaw Dialogue on Scaling-Up Local and Subnational Climate Action

Organizator: URZĄD M.ST. WARSZAWY

 

20.11 - WARSZAWA

konferencja "Samorząd 3.0"

Organizator: Forum Od-nowa

 

19.11 - WARSZAWA

konferencja „Przyszłość miast – Miasta przyszłości

Organizator: THINKTANK

 

14.11 - WARSZAWA

Konferencja „Samorządy lokalne a Unia Europejska - w przeddzień 10-lecia akcesji”

Organizator: ZMP
 

7-8.11 KRAKÓW

XI KONGRES MIAST POLSKICH

Organizator: ZMP

 

16-17.10.2013 - WARSZAWA

XXI edycja FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI 
"NOWE PERSPEKTYWY, NOWE PROBLEMY - STARE UWARUNKOWANIA"

Organizator: Centrum Promocji Informatyki

 

16.10.2013 - WARSZAWA

Dzień Samorządowca w ramach RENEXPO® Poland 2013

Wykorzystanie potencjału odnawialnych źródeł energii w rozwoju samorządów

 

15-16.10.2013 - SEROCK

XIV Kongres Gmin Wiejskich RP
Organizator: ZGWRP

 

11.10 WARSZAWA

Dialog społeczny w sektorze i przedsiębiorstwach samorządowych

Organizator: ZMP

 

08.10 – WARSZAWA

II FORUM KONTROLERÓW I AUDYTORÓW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

  

7-9.10.2013 - POZNAŃ

TARGI GMINA

Organizator: Międzynarodowe Targi Poznańskie

 

7-8.10 - POZNAŃ
Międzynarodowy Kongres Ochrony Środowiska ENVICON

 

3.10 – WARSZAWA

Energia z odpadów. Inwestycje, paliwa, technologie

 

25.09 - WARSZAWA

E-administracja w Polsce - mit czy fakt?

 

16-17.09 - WARSZAWA

Konferencja Edukacja dla wspólnot lokalnych – inspiracje ze współpracy ponadnarodowej

Organizator: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji  

 

16.09 – ON-LINE

DZIEŃ OTWARTY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

12-13.09 - GORZÓW WIELKOPOLSKI

V Samorządowe Forum Kultury Związku Miast Polskich

 

3-5.09 – KRYNICA ZDRÓJ

VII FORUM REGIONÓW
XIII FORUM EKONOMICZNE

 

21-23.08 – ZAKOPANE

LUKA FINANSOWA, POMOC PUBLICZNA, TRWAŁOŚĆ I ZMIANY
W PROJEKTACH UNIJNYCH (RPO, POIG, POIŚ, PORPW).
WSKAZÓWKI NA NOWĄ PERSPEKTYWĘ 2014-2020

 

24.06 - WARSZAWA

Samorządowy Lider Zarządzania 2013 - Usługi Społeczne 

 

18.06 - WARSZAWA

Poprawienie jakości życia mieszkańców dzięki polityce mobilności zrównoważonej

 

12.06 - WARSZAWA

Zatrudnianie i wynagradzanie pracowników samorządowych

 

11-13.06 - ŚWIDNICA

IV Ogólnopolski Kongres Regionów

 

7.06 - WARSZAWA

Forum Kontrolerów i Audytorów Zamówień Publicznych

 

4-6.06 - SOSNOWIEC

Targi Usług dla Gmin i Powiatów SAMORZĄD

 

3-4.06 - WARSZAWA

Konferencja „Gospodarka Odpadami”

 

3-4.06.2013 KOŁOBRZEG
9. Forum Samorządowe

 

24.05 – WARSZAWA

Zjazd rzeczników prasowych i specjalistów ds. komunikacji

  

24.05 - WARSZAWA

Efektywność energetyczna budynków użyteczności publicznej
jako źródło oszczędności i tworzenia miejsc pracy

 

22-24.05 – KATOWICE

X Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej

 

22-23.05 – WARSZAWA

IX Ogólnopolska Konferencja BGK dla JST „Finansowanie inwestycji infrastrukturalnych miast

 

22.05 – POZNAŃ

Rewolucja odpadowa: wyzwanie i szansa dla gmin

 

16-17.05 – ŁĘCZYCA/UNIEJÓW

II Konferencja "Oblicza małych miast"

 

16-17.05 - POZNAŃ

Zgromadzenie Ogólne ZGWRP

 

25-27.04 – MIKOŁAJKI

Konferencja KIGO "Przedsiębiorstwa komunalne w nowym systemie gospodarki odpadami"

 

24-25.04 – KRAKÓW

III Forum Spalania Biomasy

 

17-20.04 - KARPACZ

II Ogólnopolski Kongres Sekretarzy JST

  

17-18.04 – SEROCK

 XX edycja FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI

  

17.04 – WARSZAWA

KONFERENCJA "Zagadnienia finansowe i prawne
nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”

  

10.04 - WARSZAWA

Konferencja "Samorząd Terytorialny” 

   

8-9.04 – WISŁA

XVI Zgromadzenie Ogólne Związku Powiatów Polskich 

  

21-22.03 – WARSZAWA

SOS EXPO 2013 MIĘDZYNARODOWE FORUM GOSPODARKI ODPADAMI

  

13-14.03 - WARSZAWA

I Ogólnopolski Kongres Recyklingu 

 

12.03 – CZELADŹ

Warsztaty pt. „Współpraca zagraniczna samorządów lokalnych – teoria i praktyka”

 

8.03 – KIELCE

Konferencja Energetyczne wykorzystanie biomasy pochodzenia rolniczego

 

4.03 – WARSZAWA

Konferencja Zielona Gmina - V konferencja z cyklu INNOVATIVE POLAND

 

28.02-1.03 – KOŁOBRZEG

Zgromadzenie Ogólne Związku Miast Polskich

 

27.02 – WARSZAWA

VI OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

  

21.02 – WARSZAWA

Konferencja Linia współpracy

 

20.02 – WARSZAWA

Konferencja "Energia odnawialna szansą dla gmin"

 
15.02 – WARSZAWA

Konferencja na temat konkursu dotacji dla partnerstw
samorządowych w ramach Programu Regionalnego MF EOG 2012-2016

 
14.02 – WARSZAWA

I Konferencja Inwestycyjna Gmin Metropolii Warszawskiej: Miasto-Wizja-Warszawa

 

 

O nas

SKIBNIEWSKI MEDIA
(dawniej Oficyna Wydawnicza Łącki i Skibniewski)

 

DATA POWSTANIA 1997 rok

Wydawane czasopisma: Serwis Administracyjno-Samorządowy
- poradnik prawno-informacyjny, wydawany od 1996 r.,

docierający do większości urzędów administracji państwowej i samorządowej w Polsce.

 

USŁUGI WYDAWNICZE:

– czasopisma i książki
– materiały reklamowo - promocyjne: broszury, foldery, inserty, pocztówki, plakaty, katalogi, akcydensy, papiery firmowe, ulotki, formularze, segregatory, kalendarze, instrukcje, etykiety, breloczki
– redakcja merytoryczna i techniczna, skład komputerowy (DTP)
– projektowanie graficzne, skanowanie, naświetlanie, montaż
– druk offsetowy (do B2), falcowanie, oprawa (szycie, klejenie), lakierowanie UV
– szybki druk (kserooffset z dostarczonych plików)
– kolportaż, wysyłka

 

Wzory

WZORY PISM DO POBRANIA:

WZÓR DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ W SPRAWIE PRZYZNAWANIA STYPENDIÓW SPORTOWYCH -  SAS 4/2018

WZÓR W SPRAWIE WYŁAPYWANIA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT NA OBSZARZE GMINY -  SAS 3/2018

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE UTWORZENIA
GMINNEJ RADY SENIORÓW I NADANIA JEJ STATUTU
 -  SAS 2/2018

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE ODMOWY WYRAŻENIA ZGODY NA ODWOŁANIE
I ROZWIĄZANIE STOSUNKU PRACY Z RADNYM RADY MIASTA -  SAS 1/2018


WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE UPOWAŻNIENIA KIEROWNIKA GOPS 

DO ZAŁATWIANIA SPRAW Z ZAKRESU ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - SAS 1/2017

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE DOSTOSOWANIA SIECI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW
DO NOWEGO USTROJU SZKOLNEGO
- SAS 2/2017

WZÓR UCHWAŁY RADY MIASTA  W SPRAWIE OPŁAT ZA USŁUGI PRZEWOZOWE  SAS 3/2017

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE DIET DLA SOŁTYSÓW  SAS 5/2017

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE ODPŁATNOŚCI ZA POBYT DLA OSÓB BEZDOMNYCH  SAS 6/2017


WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA GMINY W SPRAWIE
PRZEKAZYWANIA INFORMACJI O WYKAZIE NIERUCHOMOŚCI
- SAS 1/2016

WZÓR UCHWAŁY ZARZĄDU POWIATU W SPRAWIE UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTWA
DO CZYNNOŚCI W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- SAS 2/2016

WZÓR UCHWAŁY RADY GMINY W SPRAWIE
WYRAŻENIA ZGODY NA OBCIĄŻENIE NIERUCHOMOŚCI
- SAS 3/2016

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE LEGITYMACJI SŁUŻBOWEJ - SAS 4/2016

WZÓR UCHWAŁY RADY POWIATU W SPRAWIE ORGANIZACJI
WSPÓLNEJ OBSŁUGI JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- SAS 5/2016

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE PRZYGOTOWANIA PROJEKTU UCHWAŁY
DOTYCZĄCEJ USYTUOWANIA OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY
- SAS 6/2016

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE ZMIANY PRZEDSIĘWZIĘĆ W FUNDUSZU SOŁECKIM - SAS 7-8/2016

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE WYNAGRODZENIA WÓJTA - SAS 9/2016

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE NADANIA NAZWY DRODZE WEWNĘTRZNEJ - SAS 10/2016

WZÓR UCHWAŁY ZARZĄDU POWIATUW SPRAWIE UDZIELENIA PEŁNOMOCNICTWA - SAS 11/2016

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE WYZNACZENIA MIEJSC ZGROMADZEŃ - SAS 12/2016


WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE DOFINANSOWANIA KOMENDY POLICJI - SAS 1/2015

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA GMINY W SPRAWIE WYBORÓW W SOŁECTWACH - SAS 2/2015

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE WYBORÓW SOŁTYSÓW I RAD SOŁECKICH - SAS 3/2015

WZÓR UCHWAŁY O ODMOWIE ZATWIERDZENIA TARYF ZA ZBIOROWE 
ZAOPATRZENIE W WODĘ I ZBIOROWE ODPROWADZANIE ŚCIEKÓW
- SAS 4/2015

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE NAJMU POMIESZCZENIA GOSPODARCZEGO - SAS 5/2015

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE USTALENIA WYSOKOŚCI STAWKI CZYNSZU DZIERŻAWNEGO ZA GRUNTY - SAS 6/2015

WZÓR UCHWAŁY O LIKWIDACJI STRAŻY MIEJSKIEJ - SAS 7/2015  

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE ODWOŁANIA DYREKTORA SZKOŁY - SAS 8/2015 

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE REFERENDUM - SAS 9/2015 

WZÓR ZARZĄDZENIA W SPRAWIE POWOŁANIA KOMISJI WYBORCZYCH - SAS 10/2015 

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE ROZPATRZENIA SKARGI NA DZIAŁALNOŚĆ WÓJTA - SAS 11/2015

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE WPROWADZENIA
ZASAD RACHUNKOWOŚCI W URZĘDZIE GMINY
- SAS 12/2015


SEKRETARZA DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI Z PRAWA PRACY - SAS 1/2014

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE ZBYCIA 

NIERUCHOMOŚCI W DRODZE PRZETARGU - SAS 2/2014

WZÓR ZARZĄDZENIA W SPRAWIE POGOTOWIA PRZECIWPOWODZIOWEGO - SAS 3/2014

WZÓR UCHWAŁY RADY GMINY W SPRAWIE FUNDUSZU SOŁECKIEGO - SAS 4/2014 

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE PODWYŻSZENIA KRYTERIUM DOCHODOWEGO - SAS 5/2014 

WZÓR UCHWAŁY RADY GMINY W SPRAWIE
UDZIELANIA POMOCY RZECZOWEJ POWIATOWI
 - SAS 6/2014

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE UŻYTKOWANIA SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO - SAS 7/2014

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE PLANU DZIAŁANIA SZEFA OBRONY CYWILNEJ - SAS 8/2014

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE POWOŁANIA MŁODZIEŻOWEJ RADY GMINY - SAS 9//2014

WZÓR W SPRAWIE UTWORZENIA ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO - SAS 10/2014

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE WPROWADZENIA CZASOWEGO
ZAKAZU SPRZEDAŻY, PODAWANIA I SPOŻYWANIA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH - SAS 11/2014

WZÓR UCHWAŁY RADY POWIATU 
W SPRAWIE ZAKAZU DLA JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH
 
- SAS 12/2014


WZÓR DECYZJI ZATWIERDZAJĄCEJ REGULAMIN STRZELNICY - SAS 1/2013

WZÓR ZARZĄDZENIA STAROSTY W SPRAWIE KONTROLI ZARZĄDCZEJ - SAS 2/2013

WZÓR POWIERZENIE OBOWIĄZKÓW SEKRETARZOWI GMINY - SAS 3/2013

WZÓR ZARZĄDZENIA STAROSTY W SPRAWIE INSTRUKCJI GOSPODARKI KASOWEJ - SAS 4/2013

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE OKREŚLENIA WYMAGAŃ WOBEC 
PRZEDSIĘBIORCY ZAJMUJĄCEGO SIĘ NIECZYSTOŚCIAMI
- SAS 5/2013

WZÓR UCHWAŁY RADY GMINY W SPRAWIE DOFINANSOWANIA
FORUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI
- SAS 6/2013

WZÓR ZARZĄDZENIA W SPRAWIE OTWARTEGO KONKURSU
NA REALIZACJĘ ZADAŃ PUBLICZNYCH
- SAS 7/2013
 

WZÓR UCHWAŁY RADY GMINY
W SPRAWIE SKARGI NA DZIAŁALNOŚĆ WÓJTA - SAS 8/2013

WZÓR UCHWAŁY RADY POWIATU W SPRAWIE WYRAŻENIA ZGODY
NA WNIESIENIE MAJĄTKU SPZOZ JAKO APORTU DO SPÓŁKI
- SAS 9/2013

WZÓR UCHWAŁY DOTYCZĄCEJ PRZEPROWADZENIA REFERENDUM W SPRAWIE 
ODWOŁANIA WÓJTA (BURMISTRZA, PREZYDENTA MIASTA)
- SAS 10/2013

WZÓR ZARZĄDZENIA WÓJTA W SPRAWIE DNIA WOLNEGO W URZĘDZIE - SAS 11/2013

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE OPŁATY ZA USUNIĘCIE POJAZDU
I JEGO PRZECHOWYWANIE NA PARKINGU
- SAS 12/2013


WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE EMISJI OBLIGACJI - SAS 12/2012

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE LICZBY PUNKTÓW SPRZEDAŻY ALKOHOLU - SAS 11/2012

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO
PAŃSTWOWEGO POWIATOWEGO INSPEKTORA SANITARNEGO
- SAS 10/2012

ZARZĄDZENIE W SPRAWIE POWOŁANIA CZŁONKÓW POWIATOWEGO
ZESPOŁU DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
- SAS 9/2012

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE PODZIAŁU GMINY NA OKRĘGI WYBORCZE - SAS 8/2012

WZÓR UCHWAŁY RADY GMINY W SPRAWIE
ZATWIERDZENIA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO
- SAS 7/2012

WZÓR UCHWAŁY ZARZĄDU POWIATU W SPRAWIE KONKURSU OFERT - SAS 6/2012

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE REGULAMINU CZYSTOŚCI - SAS 5/2012

WZÓR WNIOSKU O WSTRZYMANIE WYKONANIA DECYZJI - SAS 4/2012

PROJEKT UCHWAŁY O LIKWIDACJI SZKOŁY - SAS 3/2012

WZÓR ZARZĄDZENIA STAROSTY W SPRAWIE ZATWIERDZENIA
PROGRAMU DZIAŁANIA KOMENDY POWIATOWEJ
- SAS 2/2012

WZÓR WNIOSKU O POZWOLENIE NA UŻYTKOWANIE - SAS 1/2012


WZÓR OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - SAS 12/2011 

UCHWAŁA ZARZĄDU POWIATU W SPRAWIE ZMIANY 
W PLANIE DOCHODÓW I WYDATKÓW POWIATU
- SAS 11/2011

WZÓR UCHWAŁY SEJMIKU WOJEWÓDZTWA
W SPRAWIE POMOCY FINANSOWEJ DLA GMINY
-  SAS 10/2011

WZÓR OŚWIADCZENIA O ZRZECZENIU SIĘ MANDATU
RADNEGO PRZEZ OSOBĘ WYBRANĄ NA POSŁA RP
 - SAS 9/2011

WZÓR UCHWAŁY RADY GMINY W SPRAWIE LIKWIDACJI SZKOŁY - SAS 8/2011

WZÓR UPOWAŻNIENIA STAROSTY DLA DYREKTORA URZĘDU PRACY - SAS 7/2011

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE PRZYJĘCIA INFORMACJI ROCZNEJ
O STANIE BEZPIECZEŃSTWA PRZECIWPOŻAROWEGO
- SAS 6/2011

WZÓR UCHWAŁY W SPRAWIE WARUNKÓW I TRYBU
PRZYZNAWANIA STYPENDIÓW SPORTOWYCH
- SAS 5/2012

WZÓR UCHWAŁY RADY GMINY W SPRAWIE FUNDUSZU SOŁECKIEGO - SAS 4/2011

WZÓR UCHWAŁY RADY POWIATU W SPRAWIE PROGRAMU POMOCY SPOŁECZNEJ - SAS 3/2011

WZÓR UCHWAŁY O PRZYSTĄPIENIU DO SPORZĄDZANIA MIEJSCOWEGO
PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA
- SAS 2/2011

WZÓR ZAWIADOMIENIA O ZWOŁANIU SESJI RADY GMINY
PRZEWODNICZĄCY RADY GMINY (MIASTA)
- SAS 1/2011

 

 

 

- SAS 9/2013

Reklama

REKLAMA NA ŁAMACH SAS

Reklama w Serwisie Administracyjno-Samorządowym to gwarancja dotarcia do osób zarządzających jednostkami samorządu terytorialnego oraz kilkudziesięciu tysięcy urzędników administracji państwowej i samorządowej.

Nakład: 2500 egz.

Pobierz cennik 

Dodatkowe informacje:

REKLAMA - SKIBNIEWSKI MEDIA
27-200 Starachowice, ul. Murarska 11
tel. 41 275 60 60, tel. kom. 537 330 338
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Prenumerata

prenumerata2019b

 

PRENUMERATA NA 2019*:

ZAMÓW JUŻ DZIŚ PRENUMERATĘ NA 2019 r,
A OTRZYMASZ II PÓŁROCZE 2018 r. - GRATIS!

............................................................................................................................................................................. 

WYDANIE PAPIEROWE: 

1 PRENUMERATA: wyd. papierowe + 4 porady indywidualne - 564 zł + 5% vat

............................................................................................................................................................................. 

WYDANIE ŁĄCZONE (PAPIEROWE + ELEKTRONICZNE)

1 DOSTĘP + EGZ. PAPIEROWY: dostęp dla 1 stanowiska pracy+ wydanie papierowe 

+ 5 porady indywidualne - 764 zł z vat

.............................................................................................................................................................................

WYDANIE ELEKTRONICZNE dostęp (indywidualny login i hasło) ważny przez 12 miesięcy

1 DOSTĘP: dla 1 stanowiska pracy + 3 porady indywidualne - 444 zl + 23% vat

2-5 DOSTĘPÓW: dla 2-5 stanowisk pracy + 6 porad indywidualych - 823 zł + 23% vat

6-10 DOSTĘPÓW: dla 6-10 stanowisk pracy + 9 porad indywidualych 1208 zł + 23% vat 


*Zamówiona prenumerata SAS nie podlega zwrotowi.

 

POBIERZ KUPON ZAMÓWIENIA

ZAMÓW ON-LINE

 

"Serwis Administracyjno-Samorządowy" to najważniejszy na rynku 

specjalistyczny poradnik prawny dla gmin, powiatów i województw, wydawany od 1996 r.

TEMATYKA:  "Serwis Administracyjno-Samorządowy" zawiera porady prawne dla kadry i specjalistów administracji publicznej. Znajdują się w nim aktualne informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organów jednostek administracji rządowej i samorządowej oraz przegląd aktów normatywnych mających wpływ na działanie samorządów terytorialnych i urzędów państwowych. Szczególną pozycję w piśmie zajmują praktyczne przykłady rozwiązań problemów i zawiłości prawnych, pojawiających się w urzędach.

ADRESACI: Urzędy miast i gmin, rady miast i gmin, starostwa powiatowe, sejmiki samorządowe, zakłady i przedsiębiorstwa komunalne, ministerstwa i urzędy państwowe.

PROFIL CZYTELNIKÓW: Prezydenci, burmistrzowie, wójtowie, sekretarze, specjaliści, przewodniczący i szefowie komisji, starostowie, marszałkowie sejmików, dyrektorzy wydziałów, szefowie przedsiębiorstw komunalnych i stowarzyszeń międzygminnych, dyrektorzy i kierownicy urzędów państwowych.

 

 

Skibniewski Media
PKO BP Warszawa 90 1020 1156 0000 7402 0009 8210

 

Dodatkowe informacje:

BIURO OBSŁUGI PRENUMERATORA:
27-200 Starachowice, ul. Murarska 11
tel. 41 275 60 60, tel. kom. 537 330 338
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Wydawca: SKIBNIEWSKI MEDIA, Warszawa